marți, 28 aprilie 2015

QucikMobile poate fi promovat și prin Profitshare!

     Trebuie să recunosc că provocarea de care vorbesc mai jos, de la Blogal Initiative, m-a entuziasmat atât de tare, încât am decis să ies puțin din zona mea de confort. Mă refer aici la stilul-mi clasic de scris articole, clănțănind tastatura și cam atât.
     Punând lucrurile cap la cap, e drept că nu mi-a tremurat prea tare vocea. Doar mâna. Acum nu știu dacă de la mine sau de la telefon. Cert e că se cer niște investiții. Iar programul de afiliere dintre QuickMobile și Profitshare ar putea fi o soluție la îndemână!
     Detaliile sunt prezentate mai jos:


     Ideea concentrată este aici:
Gama QuickMobile include peste 6000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium. Mai mult, QuickMobile oferă comisioane ce depășesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de lux.
     Și, în sfârșit, țineți cont de sfatul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu