marți, 17 februarie 2015

Să-mi fie 2015 cu Feng Shui prielnic

     Mai exact, cu vânt domol  și apă lin curgătoare. Condiție prielnică și suficientă să trec peste bolovanii vieții în vârful degetelor de la picioare, să nu le simt greutatea și să urc munți, să mă mângâie doar soarele pe obraji, fără ca frigul să mi-i înăsprească. Să aplic principiul simplității, specifice culturii cheneze, în toate alegerile. Să nu las energia să se scurgă prin canale urbane. Să reușesc o detoxifiere mentală În jumătatea stângă sufletească să găsesc pacea trecutului, iar în cea dreaptă să se revarse armonia viitorului. Cel mai mult îmi doresc disciplină sufletească și să-mi adun resursele, să înființez o organizație non-profit de voluntariat. 

     Eu sunt născută pe 01.01, în jurul orei 23 și un pic înainte de jumătate. Cred în numerologie și semnificații, în metafore și coduri. Cred în coincidența de a-mi fi ușor să iau mereu lucrurile de la capăt, doar sunt născută într-un început. Cred în șanse. Și în reechilibrarea balanței.
sursa
      Mâine, pe 18 februarie, la ora 18.00 (ora României) începe noul an chinezesc. Și pentru că orice moment festiv se bifează cu festin culinar, e bine să știți că restaurantele Wu Xing din București serbează corespunzător momentul- oferă câte un lampion la fiecare comandă efectuată. Cei care se fotografiază în momentul lansării lampioanelor sunt înscriși într-un concurs organizat de Wu Xing. Un festival al lanternelor, în context local. Nu am aprins până acum nici un lampion, dar simt că senzația e acceași ca atunci când sufli într-un tort cu lumânări. Îți pui o dorință, închizi ochii și sufli praf magic peste ea.

     Dorințe împlinite tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu